Hogyan alkalmazzuk a szállodai yield&revenue management-et a gyakorlatban?
Melyik iskolában lehet mindezt megtanulni?
Semelyik iskolában, mert sok éves szakmai tapasztalatot csak sok éves munka árán lehet szerezni!
Ezeket a tapasztalatokat fogom megosztani azokkal, akik jelentkeznek a gyakorlatorientált csoportos webinarsorozatomra!
Olyan gyakorlati tanácsokat kaphattok tőlem, amiket én hosszú évek során gyűjtöttem össze.
Sokan már nagyon várták… most állt össze bennem a „tananyag” !
Kezdőkkel és haladókkal külön-külön csoportban fogok foglalkozni és nagyon sokat fogunk gyakorolni! Konkrét példákat, feladatokat, sablonokat és statisztikákat fogok adni.
És hogy miért is éppen most?
- Mert a jelenlegi kényszerszünetben időt kell szakítanunk a szakmai fejlődésre.
- Még időben vagyunk, hogy segítségemmel felkészüljetek a 2021-es évre!
Webinar időpontok:
Kezdő csoport: 2021.január 19-20-21 (3 x 2 óra) azoknak, akik szeretnék megtudni:
- Mi az, hogy jó channel manager?
- Mit tud egy jó booking engine?
- Miért fontos a PMS kapcsolat?
- Mi mindenre van szükségem a dinamikus árazáshoz?
- Hogyan tehetem automatává a rendszeremet?
- Milyen statisztikákra és software-ekre van szükségem, hogy megfelelően tudjak dinamikusan árazni?
A kezdő webinarsorozat végén január 21-én 14.30-kor lesz egy ingyenes bemutató a D-Edge cég részéről:
Az INGYENES ONLINE ESEMÉNYHEZ itt is lehet csatlakozni.
Milyen eszközökre van szükségünk a dinamikus árazáshoz?
- Channel manager (a kapcsolat a szálláshely és az online foglaló felületek között)
- Booking engine (saját foglaló motor)
- CRO (központi ajánlat és foglalás készítő rendszer)
- Metasearch kapcsolat (ár összehasonlító oldalakon való jelenlét)
Közép-haladó csoport: 2021.január 26-27-28 (3 x 2 óra) azoknak, akik szeretnék megtudni és gyakorolni:
- Hogyan módosíthatom a szezonális árlistámat egy yield managementnek megfelelő ártáblává?
- Hogyan építsem fel az automata árazásomat?
- Hogy állítsam be a saját booking enginembe az árakat?
- Hogyan jelenítsem meg az áraimat a különböző online foglalási rendszerekben?
- Milyen statisztikákat készítsek ahhoz, hogy a diagramok elemzése elősegítse a bevétel növekedését?
- Hogyan használjam ki teljesen a channel manageremet és a rate shopperemet?
A közép-haladó webinarsorozat végén január 28-án 14.30-kor lesz egy bemutató a D-Edge cég részéről:
Az INGYENES ONLINE ESEMÉNYHEZ itt is lehet csatlakozni.
Milyen eszközökre van szükségünk a bevétel maximalizálásához?
- Reports (statisztikák)
- Rateshopper (konkurencia figyelés)
- Next Rate (ár javasló)
- CRM (guest relation management rendszer)
Jelentkezni az alábbi elérhetőségeimen, vagy az alábbi űrlap kitöltésével lehet.
tel. +36 30 7133301 (WhatsApp és Viber is)
email. hotelpricing@szilviaoravecz.hu
web. www.szilviaoravecz.hu
facebook. szilviaoravecz.hu-Hotel Pricing Yield&Revenue
Az eseményről bővebb információ a facebook oldalamon található, ha érdekel kövesd be, vagy ajánld szakmai ismerőseidnek!
Haladó revenue managerekkel egyénre (szállodára) szabottan foglalkozom, ehhez kérjétek egyéni ajánlatomat!